Tuesday 7 August 2018

SOALAN UMUM UNTUK JUS AJAIB CANTIQUE GOLD

SOALAN UMUM - JUS CANTIQUE GOLD

Soalan: Selepas mengambil Jus CANTIQUE GOLD seperti yang dicadangkan selama sebulan, apakah sukatan yang dicadangkan untuk mengambil Jus CANTIQUE GOLD
secara berterusan?
Jawapan: Selepas sebulan minum CANTIQUE GOLD secara konsisten, amalkan 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman badan yang telah dibaikpulih oleh sepanjang sebulan pertama pengambilannya Jus CANTIQUE GOLD

Soalan : Jika lepas bersalin, bilakah wanita  boleh mula minum Jus CANTIQUE GOLD?
Jawapan : Bagi yang baru lepas melahirkan anak,sebaiknya  di minum Jus CANTIQUE GOLD secepat yang boleh. Mulakan dari 2 jam pertama selepas bersalin. Lagi cepat, lagi baik. Selepas bersalin paling baik sebab kita wanita bersalin harus keluarkan darah kotor (nifas) dalam rahim, selain untuk kecutkan semula peranakkan, membaiki sistem kewanitaan. Aturan minum sama juga, 2 sudu, 2 kali sehari.

Soalan : Kenapa selepas bersalin boleh minum Jus CANTIQUE GOLD sedangkan ketika itu darah nifas sedang keluar,tapi waktu datang haid tak boleh minum?
Jawapan: Selepas bersalin, wanita  baru lepas melalui satu perubahan dalam kehidupan kita. Proses mengandung dan melahirkan bayi tu, telah merubah keadaan rahim, peranakkan dan sistem kewanitaan kita yang lain, jadi selepas melahirkan, kita nak betulkan semula, membina semula,sebab itu kena keluarkan segala darah kotor dari rahim, Jus CANTIQUE GOLD akan mencuci rahim semula.

Jika dalam keadan haid, ini proses normal yang kita lalui setiap bulan. Kita dilarang minum Jus CANTIQUE GOLD ketika haid kerana ditakuti darah turun dengan banyak dan bimbang mengganggu tugasan harian kita. Bukanlah disebabkan Jus CANTIQUE GOLD boleh bahayakan rahim atau sebagainya. Kerana itu, selepas bersalin, wanita berpantang dan perlu rehatkan diri untuk betulkan semula dalamannya,tapi semasa period wanita  jalani hidup seperti biasa.

Soalan: Jus CANTIQUE GOLD ini ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ke tidak?
Jawapan: Pemakanan Kesihatan atau Minuman yang tidak dikelaskan dalam kategori
ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan UBAT.
Soalan: Adakah Anak dara boleh ke minum CANTIQUE GOLD?
Jawapan: Boleh minum jus ini terutamanya pada mereka yang ada masalah seperti keputihan dan period tidak teratur atau normal.

No comments:

Post a Comment