Tuesday 7 August 2018

Ramuan red gold cafe

RAMUAN RED GOLD CAFÉ
Mengandungi kopi Arabica. Kafein rendah. 70% Arabica, 30a. ditanam 2000 kaki dari aras laut.

Guarana (Paulina Cupana)
Herba penyembuh dari Hutan Amazon yang mampu menyembuhkan cirit-birit,mencegah atherosclerosis /cardiovascular (akibat pemendapan pembuluh darah), meredakan kesakitan, menghentikan pendarahan, penggalak saraf, bersifat anti-oksida sesuai untuk merawat darah tinggi, penyembuh demam, pereda migrain dan sakit saraf (neuralgia).
Dalam bentuk tonik ia diminum oleh kaum wanita Red Indian semasa datang bulan, senggugut, asma, senggugut dan sakit-sakit sendi. Diambil oleh lelaki Red Indian supaya perut tidak lapar dan menambah tenaga dan stamina semasa pergi berburu. Di Eropah pula, guarana diumpamakan sehebat Viagra.

Ubi Bit Merah (Beta Vulgaris)
Bersifat anti-kanser bagus untuk merawat kanser, menjana tenaga, sakit pinggang dan bersifat anti-oksida

Red Gold Café ini diformulasi dari bahan semulajadi yang sangat bagus sebagai makanan tambahan untuk semua. Produk yang mempunyai kelulusan halal dan KKM.  Alhamdulillah dah ramai yang dapat manfaat dan kesegaran apabila mengamalkan Red Gold Café ini. Ramai yang bagi maklumbalas sangat baik antaranya, “badan rasa sihat dan ringan. Minum sikit pun mudah kenyang. Dan yang menariknya kopi ini dapat membantu menguruskan badan.”  Dengan tagline "CUBA SEKALI PASTI NAK LAGI!!!"  Pasti kalian puas hati.

No comments:

Post a Comment