Tuesday 29 January 2013

MALAM GEMILANG BINTANG 26 JANUARI 2013..


                                 SeKitar Malam Gemilang Bintang di Empress Hotel, Sepang.

Nis ke KL semata-mata meraikan kawan baik Nis, Asmidar Hanan dan kawan-kawan lain yang naik pangkat malam tu.. ajak hubby, syukur alhamdulillah, berjalan lancar.. dapat juga bagi sokongan moral pada bisnes partner yg diraikan malam ni ..kata ca Azrul..kalo kita nak orang raikan kita,kita kena raikan kawan2 dulu..oh indahnya memberi..wee..

Tujuan ke sana juga bukan apa, nak sedut aura positif dari bisnes2 partner yag hebat-hebat.. tambah ilmu.. serta kenali kawan2 baru..hehe.. Itu yang best dengan bisnes DCL.. silaturrahim diutamakan.. best sangat! 


Inilah Asmidar Hanan, diaugerahkan naik pangkat malam tu.. beliau lah yang memperkenalkan Nis dalam keluarga DCL.. mulanya Nis hanya guna produk DCL sekadar untuk diri.. yang ketika itu suka letih, lesu dan lemau..hehehe.. Syukur alhamdulillah.. dah guna produk, kawan-kawan pon ramai yang menegur ada kelainan dari segi wajah dan motivasi diri.. terus jatuh cinta dengan DCL.. tak kenal maka tak cinta kan?? hehehe.. apa Nis buat lepas tu? Nis buat bisnes full heart with DCL.. sampai sekarang.. syukur alhamdulillah kerana dipertemukan dengan bisnes MLM yang sangat beretika ini.. banyak sangat kelebihan tau.. 


Nampak tak sape ngan kami?? Yang sebelah Nis tu... Inilah pengasas syarikat DCL.. Dato Dr Stapa Omar, di sebelahnya CA Muhamad Azrul, Kak Ina Bidadari, Asmidar Hanan dan yang kecik molek tu kak Hawa.. Kenangan terindah..heee


Ini dia.. Master Trainer Ejoy yang juga merangkap Jutawan muda.. say wooww.. hehe.. insan yang banyak mengajar erti caj POSITIF dalam hidup ini.. bersangka baik dengan apa yang ditentukan buat kita.. Buat je, usaha sampai Allah bagi!


Kenangan bersama ibu comel.. Kak Hawa yang sangat baik dan caring! Terima kasih segalanya kak Hawa.. hehe.. hanya kak Hawa tahu apa maksudnya.. kikiki


Semua sedang practise senyum LIMA..hehehe.. bersama Kak Ina Bidadari, Asmidar Hanan & Kak Hawa :)

                         
                          Jumpa ibu cun lagi.. si bunga Lili.. hehe.. sangat gojes malam tu..


Setiap kali join, mesti ada kawan baru.. sebelah Asmidar, kawan baru nis, Fieda ..hehe.. sangat positif orangnya :)


Dato kata : Siapa yang pakai cincin besar jom naik pentas amik gambar..(beliau pon pakai) hehe.. Pengasas yang memang sporting! I support U Dato! :)

No comments:

Post a Comment