Tuesday 19 February 2013

Ry ~ Ilex (Pembakaran Kolestrol Dalam Darah)

Mengurangi Kolesterol 


Jika Anda adalah yang memiliki kadar kolesterol, Sekarang Anda harus memperhatikan kesihatan anda lebih dibandingkan sebelumnya . Kolesterol tinggi memang akan dihidapi  oleh kita semua disebabkan oleh pola hidup yang kurang sehat, makanan kurang sehat dan kurang berolahraga .Kolesterol atau hiperkolesterolemia iaitu penyakit yang memiliki kadar kolesterol tinggi dalam tubuh , sebenarnya ini bukan penyakit melainkan lemak yang terlalu banyak dan berada dalam plasma darah. Jika anda mempunyai penyakit kolesterol, ini akan menjerumuskan anda dan kehidupan anda kepada penyakit-penyakit berbahaya iaitu penyakit jantung , arteri ,stoke kerana kolestrol merupakan penyebab terjadi penyakit tersebut...


 Semakin meningkat umur, darah juga menjadi lebih PEKAT. Kolestrol yang terbentuk menyebabkan pembuluh darah menjadi sempit dan menggangu kelancaran darah. Akibatnya jantung terpaksa bekerja kuat untuk mengepam darah. Risikonya yang sering dihadapi ialah LEMAH JANTUNG, STROKE, DARAH TINGGI DAN STRESS.



Ry-Ilex (Herba) - 42 Capsules x 500mg - 4 pek
WM: RM73.00 / EM: RM80.00
Langkah 2 - Ry ~ Ilex (Pembakaran Kolestrol Dalam Darah)
Ry-ILEX yang diformulakan oleh pakar perubatan, herba dan perawatan alternatif berasaskan R&D yang mendalam, adalah terbukti sangat berkesan untuk membakar kolesterol dalam darah dan melembutkan saluran darah. Dan hasilnya saluran darah akan terbuka dan sekaligus melancarkan perjalanan darah. Ry ILEX juga sangat baik diamalkan oleh pesakit jantung, stroke dan ketegangan leher (Carotid arterys hardening).



Faedah:

  • Membakar kolestrol dalam darah.
  • Melembutkan saluran darah.
  • Membuka saluran darah.
  • Stroke.
  • Masalah jantung.

Apa tunggu lagi?? pm Norhanies Adnan / call / whatsapp Nis 0176967656 segera :)


 

No comments:

Post a Comment